Receptioniste gezocht met tijd voor eigen werkzaamheden (m/v)


Intern

01/03/2019


  • Omschrijving

    Wil jij als freelance/ zp’er betaald krijgen om de receptie te bewaken?
    Daarnaast de vrijheid hebben om je eigen werk hier achter de receptie uit te voeren?

    Dat kan bij één van onze opdrachtgevers in Amsterdam Noord. Wij zijn op zoek naar een of meerdere freelancers/ zp’er voor een of twee dagen, maandag en/of de vrijdag.

    De werkomgeving van de receptioniste
    Je komt te werken bij de receptie van een verzamelpand op een top locatie in Amsterdam. Er werken veel diverse mensen hier en jij bent het visitekaartje van het pand. Je begroet mensen en maakt hen, indien nodig, wegwijs. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor diverse taken.

    De opdracht van de receptioniste
    Tijdens een werkdag zit je achter de balie en zorg je o.a. dat mensen toegang krijgen tot de parkeerplaats, neemt postpakketten aan en pakt storingen m.b.t. het pand op en kleine diverse taken.

    Op het moment dat je geen werkzaamheden voor het verzamelpand hoeft uit te voeren, krijg je de tijd om aan je eigen werkzaamheden voor jouw bedrijf uit te voeren.
    Dit kan je eigen administratie zijn, maar ook een opdracht/werkzaamheden voor je eigen klanten die jij op afstand kan uitvoeren.
    Kortom, je krijgt “zitgeld” om achter de receptie te zitten en tegelijk verdien je aan je eigen klanten/opdrachten Een win-win situatie!

    Receptiewerkzaamheden
    • Het ontvangen van huurders en bezoekers
    • Het beheren van de locatie (parkeerplaatsen, sleutel uitgifte)
    • Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor diverse zaken in en om het pand
    • Het uitvoeren van diverse administratieve taken ten behoeve van de receptie


    De functie eisen voor de opdracht van receptioniste
    • Je hebt relevante werkervaring, kan zelfstandig te werk gaan, stress bestendig.
    • Je bent bereid naar Amsterdam te reizen. Dit kan met auto of OV (parkeerplaats beschikbaar)
    • Als persoon ben je spontaan, representatief, klantvriendelijk en werk je nauwkeurig.
    • Je bent 1 of 2 dagen per week beschikbaar
    • Je kan op zeer korte termijn starten ( in ieder geval 1 april)

    Wij bieden voor deze opdracht
    • De mogelijkheid om naast deze opdracht, tijd te krijgen om je eigen werkzaamheden uit te voeren
    • Gratis toegang tot een zeer groot zakelijk netwerk
    • De mogelijkheid om je bedrijf zichtbaarheid te geven aan de huurders en op de website van VOC facility Group ( zijn hard aan het werk voor de nieuwe website)
    • Netwerkavond(en) met de andere receptioniste ondernemers om ons netwerk te delen en ingangen te creëren

    Of je nu een tekstschrijver, Virtual Assistant of boekhouder bent.
    Wij zijn op zoek naar meerdere ondernemers die gezamenlijk de bezetting willen garanderen.

    Ben jij een leuke, spontane en representatieve ondernemer? Lijkt het je interessant om je onderneming meer zichtbaarheid te geven en ben je voor een langere periode beschikbaar?

    Geïnteresseerd? Stuur je cv + motivatie + foto en dan hoop ik snel kennis met je te mogen maken.
     

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Secretarieel

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam Noord

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Anders

  • Verspreiden via social media