Intern
13/09/2021
Omschrijving
Senior Medewerker Administratie Finance & Control
Tarief: aantrekkelijk
Start: z.s.m.
Duur: 5 maanden met optie tot verlenging van 1x 3 maanden
Uren: 24-28 uur /week
Locatie: Regio Den Haag
Reageren voor: 17-09-2021
type organisatie: Overheid
Opdracht
Samen met de business adviseurs van de afdelingen Vrije Tijd, Sociaal Domein en Publieksplein ondersteun je de lijnafdelingen bij het optimaal gebruik van de gegevens in onze financiële administratie.
Je werkt mee aan maand- en jaarafsluitingen, draagt zorg voor een actuele verplichtingenadministratie, bewaakt de factuurafhandeling en speelt een belangrijke rol in de administratieve jaarafsluiting.
Taken in detail.
Deze taken betreffen allen de afdelingen Sociaal Domein, Vrije Tijd en Publieksplein.
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de financiële administratie van de afdeling Financiën en Control
Samen met de business adviseur van de betreffende afdelingen ondersteun je de lijnafdelingen bij het optimaal gebruik van de gegevens in onze financiële administratie;
Je bent aanspreekpunt voor de codeurs van de facturen voor de betreffende afdelingen. Je codeert in principe niet alleen in geval van nood;
Zorgdragen voor een tijdige afhandeling van de openstaande nota’s van de betreffende afdelingen. Je boekt niet maar je coördineert zodat de nota’s op een juiste wijze en tijdig worden afgehandeld;
Zorgdragen voor een tijdige afhandeling van de openstaande facturen van de betreffende afdelingen. Je boekt niet maar je coördineert zodat de facturen op een juiste wijze en tijdig worden afgehandeld;
Werkt mee aan maand- en jaarafsluitingen o.a. via dashboard (transitoria, correctiefacturen, memorialen). Je zorgt voor een tijdige en goede aansluiting van de tussenrekeningen van de betreffende afdelingen;
Je zorgt voor een goede en tijdige maand- en jaarafsluiting voor de betreffende afdelingen;
Je zorgt voor tijdige en goede boekingen van de correctiefacturen en memorialen in samenwerking met de business adviseur;
Je bent aanspreekpunt/vraagbaak voor medewerkers F&C bij financieel administratieve werkzaamheden;
Je draagt zorg voor een actuele verplichtingen administratie. Je boekt zelf niet maar je controleert maandelijks of de administratie bij is, verplichtingen zijn aangemaakt maar ook zijn afgeboekt, en ook dat de jaarafsluiting van de verplichtingen op een juiste wijze verloopt.
Vereisten / knock-outcriteria
NB: We willen voorkomen dat er een werknemer / werkgeversrelatie ontstaat, reden waarom we onderstaand vereiste / knock-outcriterium hanteren.
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 36 maanden gehad bij de opdrachtgever. Met deze opdracht komt de kandidaat niet uit op 3 overeenkomsten met een totale duur van 36 maanden binnen een periode van 6 maanden. (Er is dus geen sprake van een 4e overeenkomst of een contractduur van meer dan 3 jaar).
2. Aantoonbare werkervaring met financiële administratie middels programma Key2financiën bij een gemeentelijke organisatie.
3. Aantoonbare werkervaring met een verplichtingenadministratie, memorialen/correctiefacturen, transitoria en tussenrekeningen bij een gemeentelijke organisatie (duidelijk weergegeven in het cv).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als senior administratie binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 3 jaar (30 punten).
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de financieel administratieve jaarafsluiting binnen een gemeentelijke organisatie (duidelijk benoemd in het cv) (20 punten).
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een verplichtingenadministratie binnen een gemeentelijke organisatie (duidelijk benoemd in het cv) (25 punten).
7. Een afgeronde HBO bachelor opleiding op het gebied van bedrijfseconomie of bedrijfsadministratie (25 punten)
Competenties
- Analytisch;
- Klantgericht;
- Proactief;
- Teamplayer;
- Integer;
- Communicatief sterk.
Interesse? Leuk!
Graag zie ik je relevante cv, motivatie en indicatie-tarief tegemoet.
Belangrijke Tips om op gesprek te komen:
Geef een korte uitleg over de knock-out en gunningscriteria. (Ja / Nee, u vindt dit in mijn CV onder ……).
Maak (een) 1 .docx document met daarin uw 2 referenties, een korte motivatie en uw CV, max. 5 pagina's.
Ga in de motivatie puntsgewijs in op de competenties, knockout- en Gunningscriteria.
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Omschrijving Freelancer
Gebruikersnaam
U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl
Opdrachtrubriek
Financieel en Administratief
Locatie Opdracht
regio Den Haag
Provincie
Zuid-Holland
Gewenste Reacties
Bedrag per uur
Verspreiden via social media
2021-09-17 08:31:49
geen kandidaat