Service Manager - Den Haag

Service Manager - Den Haag


Intern

30/11/2018


  • Omschrijving

    Voor onze eindklant, een overheidsinstantie in Den Haag, zijn wij op zoek naar een bekwame: Functie: Service Manager Werkniveau: HBO
    Standplaats: Den Haag
    Branche: Overheid
    Aanvraagnummer: 2018-437
    Startdatum: 02-01-2019
    Duur: 3 maanden
    Optie tot verlenging: Ja [ opdracht wordt per 3 maanden verlengd ] Aantal uur per week: 32 – 40 uur per week
    Uurtarief: € 75,00 per uur
    Sluitingsdatum aanvraag: 04-12-2018, 12. 00 uur
    Contractvorm: Freelance / Payroll
    Contactpersoon: Dave Wassmer Telefoonnummer: 06-83690169 Omschrijving: We zijn op zoek naar een zeer ervaren Servicemanager die aantoonbaar 3-6 jaar ervaring heeft op het gebied van IT Procesmanagement en m.n. Service(level)management. Naast de sturing van de operationele werking van de processen ligt er ook een belangrijke taak in het – samen met de collega Procesmanagers - continu verbeteren van de processen, de procedures, rapportages en de documentatie en communicatie daarvan.
    • Je beschikt over een resultaatgerichte, gestructureerde en procesmatige aanpak. • Jij bent in staat om te overtuigen, bent daadkrachtig en weet draagvlak te creëren bij je collega’s. • Je bent een bevlogen gesprekspartner op alle niveaus van de organisatie. De Functie: Als Service (Level) Manager waarborg je dat de dienstverlening van de interne en externe beheerpartners aansluit op de behoefte van de interne en externe klanten van de opdrachtgever. Daarnaast (waar)borg je de continuïteit van de service management processen en van de kwaliteit van de geleverde diensten conform afspraken en service levels. Als teamspeler met een brede procesmanagement-ervaring kun je als back-up voor je collega Procesmanagers fungeren. Rapportage & Relatie Management: • Beoordeelt service rapportages in relatie tot de afgesproken SLA’s;
    • Bespreekt de rapportages en belangrijkste afwijkingen met de betreffende partijen;
    • Draagt zorg voor notulen en actielijsten;
    • Controleert op aansluiting van interne en externe rapportages. Advies & Relatie Management: • Inventariseert de wensen en eisen van de business ten aanzien van geleverde IT-diensten;
    • Beoordeelt de mogelijkheden om nieuwe of gewijzigde diensten te leveren;
    • Beschrijft deze nieuwe of gewijzigde diensten en de hierdoor te wijzigen service level
    overeenkomsten en DAP’s;
    • Bepaalt hierbij de impact op organisatie en kosten. Harde eisen / KO Criteria: • Afgeronde relevante HBO opleiding;
    • Ruime praktijkervaring met operationele Servicemanagement (ITIL/ASL en BiSL) processen;
    • Ervaring met het operationeel en tactisch aansturen van leveranciers;
    • Aantoonbare ervaring met het ‘light’ en helder documenteren van IT-Processen;
    • Kennis en ervaring met Topdesk is een belangrijke pre. Competenties: • Analytisch;
    • Besluitvaardig;
    • Klant- en service gericht;
    • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
    • Beschikbaarheid: minimaal 32 u/week, indien nodig ook buiten kantoortijden. Interesse? Bent u beschikbaar, en kan u aan de gestelde eisen voldoen, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens van u: 1. Meest recente CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats), en maximaal 5 x A4 formaat;
    2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel; waarin (puntsgewijs) alle gestelde eisen, wensen, competenties worden toegelicht, en waarin goed naar voren komt, dat u aan de gestelde eisen kunt voldoen
    3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
    4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Den Haag

  • Provincie

    Zuid-Holland

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media