Customer Journey Expert (QR8432)

Customer Journey Expert (QR8432)


Intern

16/07/2021


  • Omschrijving

    Functie: Customer Journey Expert (QR8432)
    Start: 1-9-2021, 36 uur per week
    Periode: 12 mnd+
    Omgeving: Amsterdam

    Omschrijving:
    Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Customer Journey Expert.

    Wij zoeken een Customer Journey Expert (CJE) om onze Customer Data Area NL te komen versterken! Heb jij aantoonbare affiniteit met het ontwikkelen en optimaliseren van klantprocessen? Ben je nieuwsgierig naar het achterliggende IT landschap, een echte ‘ondernemer’ die zelfstandig trajecten (naar zich toe) kan trekken. Dan zoeken wij jou!

    Je werkomgeving:
    Digital Business Banking Tribe gaat de klantprocessen voor onze zakelijke en particuliere klanten digitaliseren. Customer Data NL is onderdeel van de Digital Business Banking Tribe. Wij zorgen ervoor dat alle gegevens van de miljoenen particuliere én zakelijk klanten die in Nederland bankieren worden uitgevraagd, vastgelegd, gevalideerd en gebruikt.
    Onze tribe werkt veel samen met Tribe Daily Banking, Tribe Know Your Customer en Tribe Data Management. Kortom we zijn het kloppend hart van de bank en met onze services bepalend voor de dagelijkse financiële behoeften van onze klanten!

    Daarbij zijn we trots op onze open en internationale cultuur waar we met grote variëteit van specialismen veel aandacht hebben voor de professionele en persoonlijke ontwikkeling en ambitie van onze mensen.

    Deze vacature is voor een squad in Amsterdam. Customer Data NL bestaat uit squads in Amsterdam en Leeuwarden.

    We gaan een nieuw squad oprichten om een totaal nieuwe functionaliteit te ontwikkelen: het kunnen uitvragen, vastleggen en gebruiken van de juridische structuren (hiërarchieën, bijv Holding maatschappijen) van onze zakelijke klanten.

    Wat doe jij?
    • Je werkt aan een nieuwe functionaliteit tbv de juridische structuren van onze zakelijke klanten.
    • Je voert klant- en/of gebruikersonderzoek uit om te begrijpen wat je moet ontwikkelen
    • Je ontwikkelt en implementeert nieuwe customer journeys
    • Je werkt met veel partijen samen om de nieuwe processen en IT succesvol te gaan gebruiken
    • Je bouwt actief mee aan dit nieuwe squad om samen succesvol te worden

    Wie ben jij?
    Jij bent een teamspeler, beschikt over een groot probleemoplossend vermogen en kan projecten van kop tot staart dragen. Samengevat:
    • je bent end-to-end verantwoordelijk en durft beslissingen te maken;
    • je maakt complexe analyses en neem je beslissingen op basis van data en feiten;
    • je begrijpt je de noodzaak van een goede risicobeheersing;
    • je vraagt actief om feedback en geef je zelf ook constructieve feedback;
    • je bezit sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden;
    • je identificeert kansen en mogelijkheden;
    • je bent nieuwsgierig en je hebt de ambitie om jezelf en je omgeving te blijven uitdagen.

    Daarnaast vragen we van je:
    • Een afgeronde relevante opleiding op HBO/WO niveau
    • Een goede beheersing van de Engelse taal
    • Ervaring in een IT of product management omgeving

    Het is een pré wanneer kandidaten: 1) kennis hebben van financiele sector, 2) structuren van zakelijke klanten al begrijpen, 3) van analyse tot implementatie kunnen werken.

    Extra informatie:
    Qualogy streeft ernaar om iedere kandidaat binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie te sturen.
    Indien de klant een security screening vereist zijn de (eenmalige) kosten hiervan voor eigen rekening.

    NOTE: de Qualogy Aanvragen mogen niet zonder toestemming op internet geplaatst worden!!

  • Omschrijving Freelancer

  • Gebruikersnaam

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Locatie Opdracht

    Amsterdam

  • Provincie

    Noord-Holland

  • Bijlagen

  • Gewenste Reacties

    Bedrag per uur

  • Verspreiden via social media