It Service Manager

It Service Manager


Extern

25/04/2018


  • Omschrijving

    Voor onze opdrachtgever in Arnhem zijn wij op zoek naar een



    IT Service Manager (IT Service Officer)

    Aantal uur 40 uren per week
    Duur: 8 maanden met optie tot verlengen

    Functie-informatie

    - End to end verantwoordelijk voor de kwaliteit van de aan hem/haar toegewezen platform services ,de instandhouding en wijziging van platform services en alle onderliggende diensten;
    - Je werkt nauw samen met de technisch beheerders voor deze services
    - Organiseert intake op de requirements en/of technische specificaties ;
    - Is verantwoordelijk voor het inrichten/organiseren van alle operationele processen met als doel kwalitatief goede services te kunnen leveren (incident- change, problem, life cycle management, event management etc)
    - Is verantwoordelijk voor implementatie van IT services en service changes
    - Verantwoordelijk voor de inbedding van wijzigingen in de operatie volgens de overeengekomen standaarden
    - Evalueert met afnemers van de service de performance en bruikbaarheid van de Service , analyseert afwijkingen en initieert verbeteringen.
    - Houdt in overleg met alle actoren de werkinstructies voor instandhouding en wijziging van de IT Service actueel en monitort naleving
    - In staat de wensen van de interne IMC afdelingen te vertalen naar underpinning contracts en OLA's.

    - In staat zijn de verschillende belangen van de verschillende stakeholders af te wegen en adquaat omgaan met weerstand vanuit de stakeholders;
    Medewerkers moeten in staat zijn om de complexheid van de systemen en relaties tussen deze systemen zich eigen te maken, waarbij er een nauwe samenwerking is met de service managers van de afdelingen Generic IT and Strategic IT. Het keten-denken is cruciaal voor een goede dienstverlening.

    Functie-eisen
    - Minimaal HBO werk- en denkniveau;
    - Minimaal 3 jaar ervaring als service manager
    - Kennis en/of ervaring met systeem integraties, CI/CD of DBA vanuit service management oogpunt
    - Aantoonbare ervaring met bovengenoemde werkzaamheden;
    - In staat zijn complex omgevingen en situaties te overzien;
    - Creatieve, oplossingsgerichte werkhouding, stressbestendig; in staat zijn om bovengenoemde veranderingen te ondersteunen;
    - Uitstekende beheersing van de engelse taal;
    - ITIL foundations V3 2011
    - Je staat open voor feedback en draagt bij aan het team resultaat, ook als dit niet direct in je eigen belang is
    - Ervaring binnen de Energiebranche

  • Omschrijving Freelancer

  • Externe Website

    U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.nl

  • Opdrachtrubriek

    Management

  • Provincie

    Gelderland

  • Verspreiden via social media